• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Результати моніторингу якості освіти

5 клас 2019-2020 навчальний рік

Назва предмета

К-сть учнів,

які виконували

контрольну роботу

Початковий рівень

Середній рівень

Достатній рівень

Високий рівень

Як.

пок.

Сер. бал

Бали

%

%

%

%

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

Українська мова

13

-

-

-

0

1

2

1

31

-

4

2

45.9

-

3

-

23.1

68.4

7.9

Всього:

13

Типові помилки: розділові знаки при однорідних членах речення, складних реченнях. Написання прийменників з іменниками.

6 клас 2019-2020 навчальний рік

Назва предмета

К-сть учнів,

які виконували

контрольну роботу

Початковий рівень

Середній рівень

Достатній рівень

Високий рівень

Як.

пок.

Сер. бал

Бали

%

%

%

%

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

Українська мова

-

-

1

7.1

-

-

6

43.2

2

-

3

35.5

2

-

-

14.2

51

7.1

Всього:

14

Типові помилки: написання е,и в коренях слів, написання дієслів на -ться

7клас 2019-2020 навчальний рік

Назва предмета

К-сть учнів,

які виконували

контрольну роботу

Початковий рівень

Середній рівень

Достатній рівень

Високий рівень

Як.

пок.

Сер. бал

Бали

%

%

%

%

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

Українська мова

-

-

-

0

-

2

3

45.5

1

1

2

36.3

2

-

-

18.2

54.5

7.3

Всього:

11

Типові помилки: написання прислівників разом , окремо, через дефіс

8 клас 2019-2020 навчальний рік

Назва предмета

К-сть учнів,

які виконували

контрольну роботу

Початковий рівень

Середній рівень

Достатній рівень

Високий рівень

Як.

пок.

Сер. бал

Бали

%

%

%

%

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

Українська мова

-

-

-

0

-

-

1

25

1

-

1

50

1

-

-

25

75

8

Всього:

4

Типові помилки: написання подовжених приголосних, апострофа, розділові знаки в складних реченнях. Розділові знаки при одиничних дієприслівниках.

9 клас 2019-2020 навчальний рік

Назва предмета

К-сть учнів,

які виконували

контрольну роботу

Початковий рівень

Середній рівень

Достатній рівень

Високий рівень

Як.

пок.

Сер. бал

Бали

%

%

%

%

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

Українська мова

-

-

-

0

-

2

-

25

2

1

3

75

-

-

-

0

75

7.3

Всього:

8

Типові помилки: написання власних назв, прислівників. Розділові знаки в реченнях з дієприслівниковими зворотами.

10 клас 2019-2020 навчальний рік

Назва предмета

К-сть учнів,

які виконували

контрольну роботу

Початковий рівень

Середній рівень

Достатній рівень

Високий рівень

Як.

пок.

Сер. бал

Бали

%

%

%

%

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

Українська мова

-

-

-

0

1

-

1

22.2

1

4

2

77.8

-

-

-

0

77.8

7.4

Всього:

9

Типові помилки: написання складних слів. Розділові знаки в складних реченнях.

11 клас 2019-2020 навчальний рік

Назва предмета

К-сть учнів,

які виконували

контрольну роботу

Початковий рівень

Середній рівень

Достатній рівень

Високий рівень

Як.

пок.

Сер. бал

Бали

%

%

%

%

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

Українська мова

-

-

-

0

1

1

-

28.4

-

1

2

43.2

1

1

-

28.4

71.6

8

Всього:

7

Типові помилки: розділові знаки в складних синтаксичних конструкціях.

Моніторингове дослідження навчальних досягнень учнів

11 класу з алгебри 2019 – 2020 навчальний рік.

Етапи

К-сть учнів

Початковий рівень

Середній рівень

Достатній рівень

Високий рівень

Якісний показник

Середній бал

Бали

%

Бали

%

Бали

%

Бали

%

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

Первинний

7

-

-

-

0

3

2

1

86

-

-

-

0

1

-

-

14

14

5.4

Проміжний

7

-

-

-

0

2

1

1

58

1

1

-

28

1

-

-

14

42

6.2

Заключний

7

-

-

-

0

1

2

2

72

1

-

-

14

1

-

-

14

28

6.1

Моніторингове дослідження навчальних досягнень учнів

11 класу з біології 2019 – 2020 навчальний рік.

Етапи

К-сть учнів

Початковий рівень

Середній рівень

Достатній рівень

Високий рівень

Якісний показник

Середній бал

Бали

%

Бали

%

Бали

%

Бали

%

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

Первинний

7

-

1

-

14.2

1

1

1

43.2

1

1

-

28.4

1

-

-

14.2

42.6

6

Проміжний

7

-

1

1

28.4

1

-

1

28.4

1

1

-

28.2

-

1

-

14

42.2

5.8

Заключний

7

-

1

-

14.2

1

-

2

43.6

-

2

-

28

-

1

-

14.2

42.2

6.4

Моніторингове дослідження навчальних досягнень учнів

9 класу з алгебри 2019 – 2020 навчальний рік.

Етапи

К-сть учнів

Початковий рівень

Середній рівень

Достатній рівень

Високий рівень

Якісний показник

Середній бал

Бали

%

Бали

%

Бали

%

Бали

%

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

Первинний

8

-

-

-

0

3

2

1

75

1

-

1

25

-

-

-

-

25

5.5

Проміжний

8

-

-

-

0

2

1

1

50

1

1

1

37.5

1

-

-

12.5

50

6.6

Заключний

8

-

-

-

0

2

1

1

50

1

1

-

25

2

-

-

25

50

6.7

Результати моніторингових досліджень навчальних досягнень учнів 11 класу

Початковий 2019-2020н.р

Назва предмета

К-сть учнів,

які виконували

контрольну роботу

Початковий рівень

Середній рівень

Достатній рівень

Високий рівень

Як.

пок

Сер бал

Бали

%

%

%

%

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

Історія України

7

-

-

-

-

2

2

58

-

-

1

14

2

-

-

28

42

7.7

Всього:

Проміжний 2019-2020н.р

Назва предмета

К-сть учнів,

які виконували

контрольну роботу

Початковий рівень

Середній рівень

Достатній рівень

Високий рівень

Як.

пок

Сер бал

Бали

%

%

%

%

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

Історія України

7

-

-

-

-

2

1

43

1

-

-

14

2

1

-

43

57

7.7

Всього:

Кінцевий 2019-2020н.р

Назва предмета

К-сть учнів,

які виконували

контрольну роботу

Початковий рівень

Середній рівень

Достатній рівень

Високий рівень

Як.

пок

Сер бал

Бали

%

%

%

%

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

Історія України

7

-

-

-

0

-

2

1

43

1

-

-

14

2

1

-

43

57

7.7

Всього:

Кiлькiсть переглядiв: 273

Коментарi